Śluza uszczelniająca ABRE Wiśniowski
Kurtyny zamontowane na elewacji wokół bramy przeładunkowej, używane są do uszczelnienia powierzchni pomiędzy otwartą bramą a naczepą samochodu ciężarowego. Zapewniają ochronę strefy przeładunku przed wpływem warunków pogodowych oraz zmniejszają stratę ciepła w pomieszczeniu magazynowym.
Śluza uszczelniająca ABRE Wiśniowski

Dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów charakteryzują się dużą odpornością na promieniowanie UV, a także wysokie i niskie temperatury. Trwale zachowują estetyczny wygląd, a poszczególne elementy nie odkształcają się.

Wykonanie śluzy:
1. Plandeki poliestrowe pokryte 3 [mm] PVC
2. Ocynkowane profile zamknięte
3. Pionowe pasy odblaskowe
4. Zgrzane górne wzmocnienie do zwiększenia trwałości
5. Spadek do odprowadzania wody
6. Elastyczna plandeka ochronna 0,5 [mm]
Struktura: Ocynkowane profile 1,5 [mm], połączone ocynkowanymi prętami i pokryte 0,5 [mm] plandekami PVC
Szerokość: 3400 mm
Wysokość: 3400 mm
Głębokość zabudowy: 600 mm
Szerokość bocznych fartuchów: 600 mm
Wysokość górnego fartucha: 1000 mm
Gramatura fartuchów czołowych: 3200 g/m2
Gramatura fartuchów czołowych: 3200 g/m2
Składana kurtyna uszczelniająca ABRE
Kurtyna posiada dach ze spadkiem 10% który zabezpiecza przed gromadzeniem się wody na dachu w trakcie opadów deszczu. Złożona jest z ramowej konstrukcji z przymocowanymi plandekami. Plandeki te dopasowują się kształtem do ciężarówki.
Struktura
Wykonana z 1,5 [mm] ocynkowanych profili, połączonych ocynkowanymi prętami i pokryte 0,5 [mm] plandekami PVC.
Płaszcze te są bardzo mocne, dzięki wewnętrznej, elastycznej siatce poliestrowej.
Plandeki
Kurtyna składa się z dwóch bocznych i górnego płaszcza, tworzącego dach. Boczne plandeki posiadają nadrukowane paski, zapewniające wizualne wsparcie dla manewrujących kierowców ciężarówek. Elastyczne płaszcze wykonane są z dwóch kawałków tkaniny poliestrowej, a następnie pokryte grubą 3 [mm] warstwą, odpornego na tarcie, czarnego PCV.


